poniedziałek, 28 stycznia 2013

BALETNICA DZIEŃ 1

Waga:
rano : 72,4 kg
wieczorem: 70,7 kg!
CEL: 55 kg.

Śniadanie :
2 kromki WASA z serkiem wiejskim i chili i herbata zielona niesłodzona.
+ przez cały dzień 2 litry wody mineralnej i 2 filiżanki kawy slim cafe.

Ćwiczenia :
100 brzuszków, 70 nożyc
+ rozciąganie, rozgrzewka

Wrażenia:
Czuję się dobrze. Mimo wszystko nie czuję głodu i zmęczenia. Oby do jutra... Jestem zaskoczona takim szybkim wynikiem. Nie sądziłam, że wg się uda. :)  Jednak stopniowe zejście na dietę 600 kcal w czymś pomogło. Na wszystko trzeba czasu. I WANT AND I CAN! Robię to dla siebie, nie dla kogoś. Chcę dobrze czuć się we własnej skórze i być zdrowa.

ŻYCZCIE POWODZENIA NA KOLEJNE 9 DNI...


4 komentarze:

  1. nie mozliwe jest aby schudnac w 1 dzien nie całe 2 kg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, masz rację. Ja nie schudłam tylko po prostu wydaliłam wodę z organizmu. Dieta baletnicy ma za zadanie całkowicie oczyścić organizm z toksyn a nie spalenie spalenie tkanki tłuszczowej.

      Usuń
  2. motywujesz mnie do diety i schudnięcia z 56 kg :D
    wytrwałości i dużo silnej woli ;*

    OdpowiedzUsuń